? ??????????????Incredible Butterflies (New)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (91 Ratings)??98 Grabs Today. 34229
Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????6?? ???????????????????????????Phone Booth? ????? ?? ???Rating: 4.6 (12 Ratings)??93 Grabs Today. 23193 Total Grabs. ??????Prev BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 11, 2009

Rumah Tebuka Batu Caves

11 Okt 2009

Aku nekad membuat rumah terbuka bagi menjemput kawan-kawan beraya kat rumah sambil makan-makan. Dengan tak ada maid aku akui memang memenatkan. Tapi dengan bantuan suami, adik ipar dan anak buah aku, selesailah juga acara tersebut dengan meriah dan memenatkan. Orang pertama sampai ke rumah kami pada pukul 11.30 pagi. masa tu makanan pun belum siap dihidang. Maklumla aku jemput makan selepas waktu zohor. Tapi member tu datang dari jauh SEREMBAN, maka berehatlah dia bersama2 isteri dan anak sambil memerhatikan kami kelam kabut menyiapkan hidangan di atas meja. Tengah2 bersiap2 tu tibalah pulak 2 keluarga lain. Alamak!! ini sudah memeningkan kepala aku. Anak2 semua dah siap, mulanya kami semua plan nak bergambar dulu sebelum tibanya tetamu. maklumlah kali ni rumah terbuka aku besar-besaran siap dengan khemah ala2 orang kawin. Atas tajaan kawan dan bayar jugak tapi atas harga kawan2. So rumah aku semalam, meriah semacam, semua tetamu terperanjatlah. tak sangka la kan besar cam ni siap berkhemah bagai.

Aku tak menang tangan melayan tetamu, selebihnya seperti tambah2 makanan aku serahkan pada pembantu2 aku yang telah bersedia menerima arahan.

Menu raya tahun ni nasi dagang, roti jala,makaroni sup, kuih dan buah. Nampaknya makanan yang dihidang semuanya tak berbaki. Ada baki pun cukup2la untuk kami anak beranak alas perut malam tu. Gambar? Aku frust sangat, tak ada pun gambar semasa kekawan datang rumah. semuanya sibuk. Entah mana diletaknya kamera. Last sekali tengok gambar khemah je ada. Tak ape la. Lain tahun aku sendiri yang akan pegang kamera. semangat tuuuuuuuuuuu........


0 comments: